Betaalbaar Slapen

Prijzen

Aanbiedingen

Contact

Bestellen

Matrassen & Toppers

Boxspring

Bodems

Ledikanten

 

Garantie en Service.

Service

Service staat bij ons boven aan de lijst. Wij hebben graag tevreden klanten maar er kan altijd iets mis gaan met een product. Als dit gebeurt hopen wij dit zo vlug en zo goed mogelijk voor u op te kunnen lossen.

Mensen die gaan verhuizen en dit niet zelf willen doen kunnen ons bellen om dit te laten doen.

Garantie

Op alle produkten die u ontvangt zit garantie. Per product is dit verschillend. Wij hebben garantie voor het waterbed met zijn onderdelen, voor matrassen en bodems en natuurlijk de textiel. Leest u hieronder welke garantie op een bepaald product zit.

Waterbed.

Op elk watermatras zit 3 jaar fabrieksgarantie. Dit houd in als u een lekkage op de lasnaad of bij een vuldopnaad krijgt wordt het matras vervangen. Het verwarmingselement wordt twee jaar garantie op gegeven. Op textiel en schuimranden zit 1 jaar garantie. Als er iets stuk is van uw waterbed wat onder de garantie valt wordt dit het eerste jaar gratis zonder voorrijkosten en arbeidsloon vervangen. Mocht er in het tweede of derde jaar iets onder garantie stuk gaan dan bereken wij u alleen de voorrijkosten van € 39,- het arbeidsloon is nog steeds gratis. Als u een garantie claimt die geen garantie blijkt te zijn bent u wel voorrijkosten verschuldigd. Zolang u in aanmerking wilt komen voor garantie zult u van ons elk jaar een conditioner voor het waterbed moeten kopen via betaalbaar slapen dit omdat wij dan zien dat u het er echt in heeft gedaan. Als u ervoor kiest dit in een reguliere winkel te halen vervalt de garantie op het gehele waterbed.

Matrassen, boxen, textiel.

Als er iets mis is met de producten die u heeft ontvangen kunt u dit binnen 6 dagen melden per email. Meldingen per telefoon worden niet in behandelling genomen omdat nooit later na te gaan is wat de afspraak is. Als u een mail gestuurd heeft let er dan op dat u een bevestiging van ons krijgt dat uw klacht in behandeling is. Het is namelijk altijd mogelijk dat er wat mis is met de email en als u een bevestiging heeft ontvangen weet u zeker dat u optijd dit heeft gemeld. De melding binnen 6 dagen blijft verantwoordelijkheid van de klant.